اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

من اومدم

سلام چه خبر ؟ 

راستی روز دختر رو به همه ی دختر های گل تبریک می گم (البته گذشته)

 

ازمدرسه چه خبر؟من که دلم خونه 

باز دوباره معلم های بی خودی ، دوباره خوندنی های 

 

 خسته کننده، دوباره جریمه های اضافی، دوباره به خدا رسیدن 

 

خیلی رفتم تو تریپ غم نظرتون چیه؟ 

نظر که نمی دین  فقط آدمو حرص می دین 

 

راستی بچه ها بابا بزرگم حالش زیاد ساز نیست براش دعا کنید 

جاتون خالی با مامانم رفتم نمایشگاه (واسه  

 

مد رسه) مامانم رفته بود رو دنده 5 وای نمی ایستاد  

 

فقط می رفت هی می گفتم مامان پاهام از جا در 

 

 اومد آروم تر راه برو مگه به خرجش می 

 

 رفت!!!!!!!!! اصلا با من کاری نداشت واسه  

 

خودش خرید می کرد انگار نه انگار اومده واسه من  

 

خرید کنه 

 

 

تو کوچمون یه دختر هست هر وقت منو می بینه می 

 

 گه خاله اسکیت تو می دی من بپوشم؟منم تو رو در 

 

 واسی گیر می کنم بهش می دم  البته 7الی8  

 

سالش بیشتر نیست ها ولی چون خانواده گی 

 

 

 میان تو کوچه من نمیتونم حرف بزنم 

حالا می گید چه خاکی بریزم رو سرم؟ 

 

 

1-رس    2- ماسه     3-خاک باغچه     4- از هر کدام به مقدار لازم

خوشامد گویی

سلام...... 

بچه ها خیلی لطف کردید که به وبلاگ من سر زدید هر چی می خواستید بگید من براتون می زارم تو وبلاگ......درباره ی من هر چی می خواستید بدونید بگید تا من بهتون بگم....امید وارم از وبلاگ خوشتون بیاد فقط ازتون خواهش می کنم کمکم کنید ممنونم 

اسم من نوشین هست و از این که با شما در ارتباط هستم بسیار خوش حالم امید وارم روز های خوبی داشته باشید موفق باشید

اس ام اس دلتنگی

از ساعت متنفرم !
این اختراع غریب بشر که مدام ،
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگ ی یادم می کشد!!

*....................*


دلتنگى"
حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره
تمنای بودنش رامیکند


*....................*
دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس خداحافظی

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

ادامه مطلب ...

من در قلب تو زنده ام

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت.. از پسر خبری نبود.. دختر با خودش میگفت : میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی.. ولی این بود اون حرفات.. حتی برای دیدنم هم نیومدی… شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد.. دکتر بالای سرش بود. به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟ دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده. شما باید استراحت کنید.. درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت. اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم. الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام. از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم.. پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم.. امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه. (عاشقتم تا بینهایت)