اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس دلشکسته(2)


من به سوختن عادت دارم !
کبریت را بینداز و برو !

.

.

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که میشوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایت چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟


بقیه در ادامه مطلب

من به سوختن عادت دارم !
کبریت را بینداز و برو !

.

.

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که میشوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایت چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

.

.

پُرم از درد این ردِ پا ، پایی که رفت و ردش نرفت !

.

.

شاید عشق همین است که من همیشه با یاد تو باشم و تو با هر که میخواهی !

.

.

وقتی می رفت گفت تو را هم می برم ...
گفتم کجا ؟ گفت از یادم ...

.

.

همیشه سیاه پوشیده ام ؛ عشق ، مصیبت سنگینی است !

.

.

می خندم ، نامش دیوانگی است وقتی با سرانگشتم روی همه ی بخارها نامت را نقاشی می کنم ، خیره اش می شوم و انتظار دارم تــــــــــو میان دلتنگی ام ظاهر شوی ...
.
.
من به اندازه ی تمام تن ها تنهایم !!!
.
.
می گویند شاد بنویس ، نوشته هایت درد دارند و من یاد مردی می افتم که با ویالونش گوشه ی خیابان شاد میزد اما با چشمهای خیس ...
.

.
هروقت از دست کسی ناراحت شدی ، فقط یه لحظه ، یه لحظه به نبودن یا نداشتنش فکر کن ...
.
.
دلتنگی هایم تمام نمی شوند ، همین که فکر میکنم من و تو دو نفریم دلتنگ تر می شوم برای تو !
.
.
او دوستم ندارد !
سه واژه به سنگینی تمام غم دنیا ...
.

.
خدایا من را از خاک ساخته ای یا شیشه که حتی با یک اسم هم متلاشی میشوم ؟؟؟
.
.
آدمی رو دیدم که با سایه ی خودش درد و دل میکرد ، چه رنجی میکشد وقتی هوا ابریست !!!
.
.
کاش باز معلمی بود و انشایی میخواست "روزگار خود را چگونه میگذرانید ؟" تا چند خط برایش درد و دل کنم …
.

.
تو هم تلخ بودی تلخ درست مثل قطره های فلج اطفالی که در کودکی به خوردم می دانند غافل از اینکه این بار تلخی تو دلم را فلج کرد !
.
.
می نویسم ، می نویسم از تو
تا تن کاغذ من جا دارد
با تو از فاصله ها خواهم گفت
گریه ، این گریه اگر بگذارد


نظرات 5 + ارسال نظر
fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:50 http://www.fars.eoo.ir

9652302065گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

ای بابا تو منو خفه کردی

سیما شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 http://3tareye-shab.blogsky.com

زیبا بود گلم...موفق باشی

مرسی عزیزم

نوشین شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:43 http://www.7asheaneh.mihanblog.com

نوشین چرا نمای پیشم

خوفی؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم نه دارم می میرم دعا کن

یک عاشقانه آرام سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:55 http://1asheghaneyearam.blogsky.com

سلام نوشین عزیزم
امیدوارم خوب باشی و شاد
موفق و موید باشی دوست همیشه همراه من

سلام داداش نیما ببخشید نیمام بهت سر بزنم اصلا وقت ندارم همین الانم به زور اومدم کافی نت مرررررررررررسی

جعفرمنصوریان چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:13 http://jafar60.blogfa.com

بی تعارف:زیبا بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد