اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

پدربزرگم.....

سلام دوستان جمعه ساعت 7 صبح پدربزرگم فوت 

 

 کرد بدجوری حالم گرفت باورم نمی شد تا دیروز که 

 

 سوم ش بود رفتم وایستادم سر قبرش عکسش رو  

 

  دیدم اسمش...همش درست بود....وایستادم فقط 

 

 نگاه کردم به عکسش که تو قاب عکس گذاشته 

 

 بودن 

 

 با یه ربان مشکی ....یاد خاطراتم افتادم یاد اون روز 

 

 هایی که بچه بودم و پدربزرگم واسم تخمه مغز می 

 

 کرد ...یاد اون روز هایی که سر سفره به من می 

 

 گفت نوشین جان یه لیوان آب برام بیار... یاد اون روزی 

 که تو خونمون بود..روی تختم ...دارم حسرت اون روز 

 

 ها رو می خورم که چرا پیشش نبودم..چرا بیشتر 

 

 نگاهش نکردم .......

حقیقت دارد

حـقـیـقـت دارد !


کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی


تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه


بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !


آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

خیلی حالم بده

سلام دوستان این روزا زیاد حالم خوش نیس... 

 

میشه بگید وقتی دلتون می گیره چی کار می کنید؟؟؟؟

تولد

تولد نیکی جونم

ادامه مطلب ...

خسته ام

امشب خسته تر از هر روزم کاش می شد گوشه ای نوشت.خدایا خسته ام فردا بیدارم نکن