اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس دپرس


من و تـه سیـگار و پنـجره باز …

مـانـده ایم که کـدام یک براى سقـوط مناسب تریم ؟!




گفت : دوستت دارم … هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد !

گفتم : خوب گـشتی ؟؟

گفت : آره …

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی …


من و تـه سیـگار و پنـجره باز …

مـانـده ایم که کـدام یک براى سقـوط مناسب تریم ؟!




گفت : دوستت دارم … هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد !

گفتم : خوب گـشتی ؟؟

گفت : آره …

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی …




مـرا کجا صـدقه کـرده ای که

مدام بلای بی تو بـودن سرم میاد !…



کاش باز معلمـی بود و انشایی مـیخواست …

روزگار خـود را چگونه می گذرانید ؟

تا چند خـط برایش درد و دل کنم ...



گاهـی تنهـا ماندن تمـرین بدی نیست ،

زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود …




نمیگذاشتم به آسانی دلـم را ببری …

اگر میدانستم بعد از تــو زندگی کردن

چقدر دل میخـواهد …!



همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم …

یه روز گفتی دیگه نمخوای منو ببینی ،

منم رفتم بمیرم تا تو خوشحال باشی …





هرگاه خبرمرگم راشنیدى درپى مزارى باش که برسنگش نوشته :

ساده بودم ، باختم …




گاهی میرسه که دیگه از خدا نه پول میخوای نه خونه میخوای و نه … !
یه موقع هایی هست فقط یه دل خوش میخوای !
فقط یه دل خوش …



کاش هیچوقت آرزو نمی کردم که کفش های مادرم اندازه ام شود !



“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!





از تنهایی خود لذت ببر تا دیگران نتوانند از بازی دادن تو لذت ببرند …



اگه احساس تنهایی کردی از من سراغی نگیر چون خودم به اندازه کافی تنهایی دارم !


نشانی ام عوض نشده !
هنوز در همین خانه ام ، فقط دیگر زندگی نمی کنم …



درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی …





نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:44 http://www.kolbeyekhamusham.blogfa.com

ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛
گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !
هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛
کـــه دریـــده شـــده ایــــم [ناراحت]

سلام معصومه جونم چرا میری خوب؟؟؟؟؟ مراقب خودت باش گرگا زیادن چشم ندارن ببینن یه آهو سالمه و رو پاهای خودش راه می ره........

๑۩ دفتر غم ۩๑ ● مجیدخلجی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://www.daftaregham.ir

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سلام دوست عزیز خوبی؟

❤ وبلاگ دفتر غم با یک متن عاشقانه { غم چشمانت } بروز شد ❤

منتظره حضور گرم شما هستم ...

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سلام نه خوب نیستم میام حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد