اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

خوشامد گویی

سلام...... 

بچه ها خیلی لطف کردید که به وبلاگ من سر زدید هر چی می خواستید بگید من براتون می زارم تو وبلاگ......درباره ی من هر چی می خواستید بدونید بگید تا من بهتون بگم....امید وارم از وبلاگ خوشتون بیاد فقط ازتون خواهش می کنم کمکم کنید ممنونم 

اسم من نوشین هست و از این که با شما در ارتباط هستم بسیار خوش حالم امید وارم روز های خوبی داشته باشید موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:04 http://missniki.blogsky.com

من خیییییییییییییلی خوش حالم می دونی چرا؟
چون که وقتی اون همه پیغام می ذاشتی ادرس وبت توش نبود هر چه قدر گشتم پیداش نکردم.خودم اولین نفر می خواستم لینکت کنم.ایول که ادرس وبتو گذاشتی.راستی مرسی که یادم دادی.همین الان لینکت میکنم

ترانه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:05 http://raze-gha3dak.blogsky.com

این موهبت الهی است که صبح چشم بگشایی
یادت بیاید...
دوستی داری آبی تر از آسمان
زلالتر از شبنم
روشنتر از صبح...!

نمی شه که حالا هی تو بگو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد