اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

لاست

خاله ام خیلی این فیلم لاست و دوس داره گفتم یه خورده اینا رو بزارم بلکه واس خاطر اینا

هم شده پاشه بیاد تو وبلاگ ما یه کامنتی چیزی بزاره بیا خاله جونم اینم از لاست


برید تو ادامه مطلب




مایکل امرسون ( بنجامین لاینس )





دومینیک موناگان (چارلی)





جرج گارسیا ( هارلی)






متیو فاکس ( جک شفرد )






تری ئوکوئین ( جان لاک )





میلی دی راوین (کلیر لیتل تون)





جیمز ساویر فورد  (جاش هالوی )





یونجین کیم (سان)




اوانجلین لیلی ( کیت آستن )




ناوین اندروز (سعید جراح)




خیلی خوب اینم از این اگه بازم چیزی پیدا کردم می زارم

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشین یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:31 http://7asheaneh.mihanblog.com

نوشین جان معلومه تو هم عین من به خاله خانم وابسته ای البته من آبجی ندارم خاله هام آبجیمن

چه می شه کرد

نوشین یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:33 http://7asheaneh.mihanblog.com

وقتی می گفتی

" دوستت دارمــــــــــــــــــــــــــ "

سکوت می کردم ...

حالا مدتهاست که ساکتمـــــــــــــــــــــــــ نکرده ای...!!!!!

به کی بگم دردم چیه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد