اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

با من شوخی نکن

برای **انی که عاشقند، عشق برای همیشه بی کلام می‌ماند، اما برای **انی که عشق نمی‌ورزند، عشق شوخیِ بی رحمانه‌ای بیش نیست.  

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
اشکان جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:45

کل اینجا رو زیر و رو کردم تا صفحه 10. دریغ از یه مطلب سیاسی یا به درد بخور.اخه دختره ی الکی خوش بیچاره مگه تو ادم نیستی؟؟؟ همتون همین جوریید. دنبال بزک دوزک و حرفای خالی زنکی و مهمونی و پول و پسر. خجالت بکش. به ق ران مجید خجالت کشیدم وبلاگتو دیدم اخه تو این اوضاع مملکت شما دنبال چی هستید؟؟؟ به خاطر خودت میگم بعد یه مدت مغزت میپوسه اینجوری. کپک میزنی. من دلسوزتم مثل خواهر کوچیکترمی دوست دارم بهت کمک کنم وگرنه این موقع شب این همه تایپ نمیکردم برا ادمی کع نمیشناسم و هیچ وقت نمیبینمش. میگفتم باسن لقش!! تو رو خدا درست کنید خودتونو چرا اینجوری هستید اخه. زحمتجواب دادنم نکش من دیگه برنمیگردم اینجا فقط بهش فکر کن. بای

اقا اشکان مهم نیست بر می گردی یا نه مهم اینه که جوابت رو بدم...
من وبلاگ درست نکردم مطالب سیاسی بزارم توش شما هم اگه دنبال این جور مطالب می گردید ،این همه وبلاگ که سیاسی بعدشم اگه مطلب سیاسی بزارم که وبلاگم و هک می کنن تازه تعداد عاشقا خیلی بیشتر از موضوعات اجتماعی و سیاسی
فقط همین مونده بود تو منو نصیحت کنی اینم چون گفتی برنمی گردی می نویسم خیلی پرویی

هنگامه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

عشقی بیتره اره نوشین جون سیاسی اخه تف بده

میگیرنت میبرنت کلانتری

قربون ادم چیز فهم

یونس جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:49 http://guardian.blogsky.com

هرگز با احمق ها بحث نکنید
آنها اول شما را تا سطح خودشان پایین می کشند
بعد با تجربه ی یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند
(مارک تواین)
***

مرسی که اومدی

Nima شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://1asheghaneyearam.blogsky.com

عاشق لحظاتی هستم 
که مهربان می شوی 
حتی اگر نفهمم چرا ....!

*****
هر کس به وسعت تفکرش آزاد است ...
*****

محسن شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

اشکان یه چیزی روراست گفت خدا وکیلی دمش گرم
همتون همین جوریید. دنبال بزک دوزک و حرفای خالی زنکی و مهمونی و پول و پسر

خداوکیلی همه دخترا دنبال همین چیزان حتی جی.اف خودم. شک ندارم جز من با چند نفر دیگه هم هست. ادمش میکنم دختره ی عوضی رو. اشغال خیانت کار. مرسی که اگاهم کردی اشکان

پسر خوب این جا جای دعوا کردن نیست مگه من گفتم بیا بشین پایوب من !!!!

افسانه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:30 http://gtale.blogsky.com/

سلام عزیزم

مـــــرور می کنـم

خاطـــراتمـــان را

امـّــــا مگـــر

کـپـــی برابـر اصـــل میشـــود !

نه گلم نمی شه حق با تویه.....

هنگامه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:46

این بیچاره اینجا خشک شد .خیس شد کمکش کن.

عاشقه عزیزم چی کارش داری خوب؟؟؟

علی دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:50 http://www.hopeful.blogfa.com

سلام عزیزم وب توپی داری به ما هم سر بزن[گل][گل]

اطاعت می شه
مرسی لطف داری

هنگامه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 http://hengameharjomand.blogsky.cam

هنگامه یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:18

حقیقت ندارد ...

زمانی که انسان پیر میشود ،

از رویاهایش دست میکشد ...

بلکه انسان زمانی که ،

از رویاهایش دست میکشد ، پیر میشود

هنگامه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:51 http://hengameharjomand.blogsky.cam

اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
.
.
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد
.
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش
.
.
نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم
.
.
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست
.
.
هرچند کنار هم نباشیم

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هر کجا که باشد

هنگامه اشکم ودر اوردی

هنگامه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:54 http://hengameharjomand.blogsky.cam

دلم رات تنگ شده دختر

هنگامه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:01

مهربانی را بیا قسمت کنیم

من یقین دارم به ما هم می رسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق

دستهایش تا خدا هم می رسد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد