اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

عاشق


وقتی پایت خواب می رود

نمی توانی درست راه بروی

لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود

نمی توانی درست فکر کنی.

عاشق می شود !

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:14 http://ramazan1391.blogsky.com

سلام حالتون چطوره دوست عزیز,توکه همشونو قفل دار کردی پس نظر من چی ....

من رمز دار کردم؟؟؟؟؟؟ چی رو؟؟؟ اون پست اولی رو می گی؟؟؟؟؟ خوب الان برش می دارم

somaiie جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

تـنها که باشی گاهی هرزو می کنی کسی صدایت کند حتی اشتباهی !!!
سلام ...
از این به بعد شاید نتونم بیام حلام کن ...بای

سلام عزیزم دلم خیلی برات تنگیده بود باورکن کل 5 شنبه رو منتظرت بودم
اشکال نداره کم تر هم اومدی فقط بیا
مرررررررررررررررررررررسی که تو این چند وقت منو از تنهایی در اوردی

somaiie یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

خاهش می کنم اسم مو پاک کن

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد