اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس عاشقانه(2)

میدانم داشتنت آرزوی محالیست اما به دوست داشتنت که میتوانم


 افتخارکنم  . . .


ادامه رو در ادامه مطلب مشاهده کنید



نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم


تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگینگاهت کافی
ست تا دوباره در


 هوای آمدنت بمیرم





بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد


مهربانیت را مرزی نیست . . .





عاشق اسمم می شوم


وقتی


تو صدایم می کنی . . .





عاشقانه هایم همه رابه زانو زده !


توبه عشق چه کسی ایستاده ای . . .







از پزشکی قانونی تماس میگیرم


 ما اینجا یک جسد داریم که تو قلبش اسم شما حک شده ، نسبتتون با


 ایشون چیه !؟





حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !



چه اجباری است دوست داشتن من ؟





با استناد به قانون جرایم رابطه ای


شما طبق مصادیق مجرمانه به علت دلبری و ایجاد دلتنگی


محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشید


دوران محکومیت شما  از هم اکنون آغاز میگردد !






دوست داشتن یعنی


بیست نفر واست سالاد فصل سلطنتی درست میکنند…


لب نمیزنی…


ولی دووست داری تره ای رو بخوری که “اوون” هیچوقت واست خرد


 نمیکنه!






امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد . . .






ﻟﮑﻨﺖ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺧﻮﺑﯿﺴﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺰﻩ ﻣﺰﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺳﻤﺖ . . .






دنیایت را با دنیایم عوض میکنی؟


فقط چند ساعت...


میخواهم بدانم انکه تمام دنبای من است

 
در دنیایش چه سهمی دارن....






از من نگیر این لحظه ها را،هر چه باشد من یک عاشقم ،


نگاهی به من بینداز ببین به چه روز افتاده ام…


ببین چه کسی مرا به این روز انداخت


تو مرا اینگونه با لحظه های عاشقی آشنا کردی


تو مرا در دام عشق گرفتار کردی







نظرات 3 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 http://daftar-man.blogsky.com

سلام...مرسی ..
می گویند : شاد بنویس ...

نوشته هایت درد دارند!

و من یاد ِ مردی می افتم ،

که با کمانچه اش ،

گوشه ی خیابان شاد میزد...

اما با چشمهای ِ خیس ... !!

سلام بابت چی؟؟؟؟؟

داداش امیر شاید اون پیرمرده داشته اشک شوق می ریخته


یک عاشقانه آرام پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 http://1asheghaneyearam.blogsky.com

لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزمزه کردن اسمت..

زیبا بود مرسی

قابل داداش نیما مو نداره بازم بیا این ورا

somaiie یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:27

سلام دوست خوبم امروز که هستی مگه نه؟؟؟ بابا یه چیز شاد بزار حال کنیم به خاطر من... تازه از این به بعد غم و غصه تعطیل باشه

سلام عزیزم بلی هستم فقط به خاطر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد