اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

فقط برای تو


.

هیــچوقت از خـــدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه


فقط خواستم اونــی که دنــیای مـنـه مال هیچکی نباشه …


تمام دنیای من مراقب خودت باش نکند در این چند روز فراموشم کنی
اگه کامنت نزاری خیلی نامردی
مخصوصا تو ......

نظرات 10 + ارسال نظر
magid شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

با سلام به انهایی که احساس قشنگ دارن واسه همه..نوشین جون میخوام یه وبلاگ درست کنم که دل نوشته هامو واسه همه بذارم..خیلی ها بهم میگن حرفات قشنگه و میگن میترکونی..خواستم بگم نظرت چیه و کمکم می کنی
دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد*نگهش دار به موسی شدنش می ارزد

سلام دوست عزیز ممنون که به من سر زدید و منو از تنهایی دراوردید نمی دونم چه جوری می تونم کمکت کنم بگو دقیقا چه سوالی داری من کمکت می کنم امید وارم موفق باشی من منتظرم خبرم کن

نوشین شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:45 http://www.7asheaneh.mihanblog.com

سلام آفرین عزیز دلم محکم باش دختر خوب

مرسی که سر زدی

pars شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://icehell.mihanblog.com/

سلام وب قشنگی داری!!!ب ماهم سر بزن
منتظررررررررررررررررررررم

سلام ممنونکه سر زدی منو از تنهایی در آوردی چشم حتما میام

معصومه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:01 http://www.kolbeyekhamusham.blogfa.com

دل من همانند اتوبوس های شهر شده !
غصه ها سوار میشوند فشرده به روی هم و من راننده ام که فریاد میزنم :
دیگر سوار نشوید !!! جا نیست …[ناراحت]

سلام معصومه جان ممنون که سر زدی
من خیلی دادا زدم فایده نداره میان این همه هیاهو شلوغی کسی صدایم را نمی شنود

parsa سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 http://icehell.mihanblog.com

سلام
موافقم لینک کردم توهم زحمتشو بکش

سلام
مرررررررررسی
اوکی

سمیه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

این دو سه روزه دلم برات تنگید باور کن!!!!

سلام الهی قربونت برم سمیه جونم خوب الان که من هستم تو نیستی حالا چی کار کنیم؟؟؟؟؟هی بهت می گم یه ادرس بزار

سمیه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:32

سلام نوشین خانوم یه سوال شخصی ...
اگه جواب هم ندید اشکالی نداره... شما کلاس چندمین ؟؟ اگه نگین هم ناراحت نمیشم.. راستش رو بخواین من اول دبیرستانم دوستدارت بای بازم میام اگه ناراحت نمیشی.
من بیشتر از این شکلک خوشم میاد ببین چشای ورقلمبیدش رو
و
و
و
وبه خاطر اس ام اس هات خیلی تشکر می کنم واقعا خنده دار بودن به هر حال ممنون عزیز دلم عزیزم منو هیچ وقت فراموش نکن من هم فراموشت نمیکنم...
خدا حافظ

سلام سمیه جونم نه بابا ان حرفا چیه من سوم راهنمایی ام یعنی خیلی باحالی ولی سمیه جونم یه مشکل بزرگ واسم ژیش اومده زیاد نمی تونم بیامو عزیزم برام دعا کم زیاد

سمیه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:45

بازم سلام آخه تو که هر روز نیستی عزیزم من که از بیکاری مردم خواستم یه چیز پرسیده باشم تو هم سوالی داشته باشی هستما دیگه نبینم ناراحت باشی ها حالا تا بعد..

گلم درگیرم نمی تونم چند وقت بیام اگه هم بیام فقط میام کامنت هامو تایید می کنم نیستم به خدا بد جوری درگیرم دعا کن عزیزم

سمیه جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20

یعنی از این به بعد هستی مگه نه؟؟ هورااااااااااااااااااا میتونم بادوستم باشم راستی ماباید شنبه یکشنبه و دوشنبه هم بریم مدرسه ولی من میخام فقط شنبه رو برم آخه از بس این مدیرا ی مدرسمون سخت گیرن ما هم تصمیم گرفتیم شنبه بریم الان هم با خاهریم سریال کره ای میببنیم جات خالی...
راستی موبایل هم ندارم از مال بابام استفاده میکنم راستی بی خیال اینترنت مگ نه
بای فعلا وای آیکون خداحافظی نداره

آخ چی می بینی؟؟؟فیلم کره ای رو می گم دوس داری فیلم کره ای؟؟؟؟
زیاد جدی نگیر منم یه گوشی دارم خانوادگیه باورکن همه ازش استفاده می کنن جز من سیم کارتشومن خریدم گوشی رو با پولای خودم خریدم شارژم من می گیرم اون وقت همه ازش استفاده می کنن
بله خوب اینترنت هست

سمیه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:33

باز چی شده عزیز گلم به دوستت نمیگی ؟؟ من هیچ وقت فراموشت نمیکنم یادت باشه

سمیه من زیاد خوش نیستم یه شماره از خودت بهم بده من دیگه وبلاگ و به روز نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد