اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس غمگین

شبها خوابم نمی برد…


از دد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبم


بی انصاف…


محکم زدی جایش مانده است…

  بقیه در ادامه روببین

 

عشق چیز عجیبی نیست عزیز دلم!
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم!



آدمها تو را <نمیفهمند> تنها ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان.





درد دارد … وقتی چیزی را کسر میکنی ، که با تمام وجودت جمع زده ای!
این روزها تمام وجودم از تلاش برای کسر خاطرات تو درد میکند ، عجیب است .. هنوز هم تو با منی …





خیلی دیره ؛
وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ،
بیشتر از همه دوستت داشت ،
ولی ….
تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود … !




بعد از سالها دختر کبریت فروش را دیدم بزرگ و زیبا شده بود ، به او گفتم کبریت هایت کو میخواهم این سرزمین را به آتش بکشم ؟
خنده ی تلخی زد و گفت : کبریت هایم را نخریدند ، سالهاست که خودم را میفروشم...


 



همه اتفاق هاى خوب افتادند و دست و پایشان شکست!
این روزها اتفاق هاى خوب از ترس اتفاق هاى بد از افتادن میترسند…




شبها خوابم نمی برد…
از دد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبم
بی انصاف…
محکم زدی جایش مانده است…



غمگینم…
همانند مرد هزار چهره که میگفت:
نمی دانم چرا در زندگیم هی نمیشود…





به یاد اونیکه” دوست داشتنو” با تمام وجود یادش دادم و اون رفت ب یکی دیگه امتحان پس داد!!!

 



نظرات 7 + ارسال نظر
ابوعدنان جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:48 http://abooadnan.blogsky.com

چقدر غمگین؟

مرسی که سر زدی و من و از تنهایی در آوردی زندگیمه می بینی چه قدر غمگینه؟؟؟

parsa شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:58 http://icehell.mihanblog.com/

ما را از کودکی ب جدایی ها عادت داده اند- جایی ک روی تخت سیاه مان نوشتند

خوب ها / بدها

تلخون یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:22

نوشین جان سلام....

واقعا خیلی غمگینه....
امید دارم این غم رهایت کنه.........آمین

سلام
مرسی عزیزم

سمیه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:31

سلام ..
خدایا به نوشین جون کمک کن که مشکلش حل بشه بگو آمین

الهی من قربونت برم خدا که حرف ما رو نمی شنوه شاید به صدای تو گوش کنه آمین

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:46

یعنی که چی نوشین مرد ؟؟
نوشین به راحتی تسلیم روزگار شدی

دیگه پا ندارم وایستم خسته شدم

سمیه چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:32

اگه از ته دلت در هنگام خوندن نماز دعا کنی حتما به نتیجه میرسی عزیزم ای بابا خسته شدم تا کی میخای این جوری باشی
عزیزم دنیا فقط دوروزه اگه نخندی فردا که میشه دلت میسوزه

آره به همین نتیجه هم رسیدم باشه می خندم تو هم بخند

سمیه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:59

آفرین عزیزم دوست دارم
و هیچی دیگه ایشالا به هر چی آرزو داری برسی
عزیزم بای فعلا

سلام عجیجم مرسی گلم وایییییییییییییی سمیه جونم خسته شدم بخدا حالم بده خییییییییییییییلی دعا کن برام دوستت دارم زیاااااااد
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد