اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

تمومش کن

مشکل تموم آدم های دوروبرم وجود منه خدا جونم منو بیار پیشت خودت خومب بیین من اگه نباشم دیگه کسی نیست که مامانم و بابام  براش اعصابشون و خورد کنن من نباشمدنیا هم قشنگ تره مگه نه؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:50 http://harfhayyekdel.blogfa.com

سلام نوشین جان من لینکت کردم شماهم خواستی لینک کن

ممنونم حتما

هستی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://harfhayyekdel.blogfa.com

نوشین جان اگه دوست داری بهم بگو که چت شده.........اگه قابل میدونی تو هم مثل خیلی ها منو سنگ صبور خودت بدون و بگو که چی داره اذیتت میکنه.... من هر روز کلی به نظرات خصوصی که دوستام باهام میکنن جواب میدم اگه لایق میدونی بگو چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منتظرتم گلم

راهی نداره عزیزم ولی الان میام بهت می گم

نوشین پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:05 http://www.7asheaneh.mihanblog.com

چجوری نداره عزیزم مثلا" برنامه ریزی میکنیم بعضی شبا به هم کامنت بدیم و باهم درد دل کنیم
مث همین کاری که الان میکنیم یا تو راه بهتری به فکرت میرسه

نه عزیزم همین خوفه

نوشین پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:15 http://www.7asheaneh.mihanblog.com

نوشین دیگه نگو اگه زنده موندم
پدر و مادرن اگه مواظبمون نباشن تو این دنیای بد بخدا بد میبینیم
فکر مردنو از ذهنت پاک کن وگر نه بخدا دعوات میکنم

حالا واسم بخند

بعدشم الان مامانم اومده بالا سرم میگه این کوفتیو خاموش کن برو بخواب خوب دیگه اینم نمونه گیر دادن هاشون به من در 23 سالگی دیگه بدون15 سالگیم چجوری بوده
مممممماچ میبوسمت عزیزم حالا برو راحت بخواب فردا باز با هم حرف میزنیم خواهر خوبم شبت بخیر گلم

مگه ما چی گفتیم برو عزیزم فقط من فردا نیستم برو شب بخیر

somaiie یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:42

نوشین سیستممون خرابه شاید دیر دیر بیام راستی خانواده هم زیاد اجازه نمیده بیام وب گردی میگن کوچیکی از کودکی دوست خوبی مثل تو نداشتم مرسی بابت دوستیمون به خاطر هر چیز مسخره ای که بهت گفتم هم معذرت میخام تا بعد دوست گلم

سلام سمیه جونم مرسی که سر میزنی نه عزیزم این حرفا چیه می زنی؟؟؟راست گفتی خوب منم مثل تو نمی تونم بیام شاید دیگه نتونم بیام خیلی درگیرم دعا کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد