اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

باورم شد


امروز باورم شد
که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را…
از من گذشــــــــــــــت
امــــا…
هرجا هستــــــــــــی
“خسته نباشی”….



بقیه اش تو ادامه رو ببین هستش




عاشق نمیشوم
دلواپسم نباش
دستانی از تهی , پاهایی از ورم…
فکر مرا نکن؛
امروز بهترم…

.

  اسم های مجــازی
تصویر های مجــــازی
مشخصات مجــــازی
و در بین این همه چیزهای مجازی
تنـــها یک چیز حقیقت دارد
تنـــهایی درد مشترک نسل ما مجاری هاست..



مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویســم ؛
یــــــکــــــی بــــــود ، یــــــکــــــی … ؛
.

بـــــی خـــــیـــــال !
.
خــلاصـه اش میشود اینــکـه : دوستـــــــت داشتم اما نفهمیدی……




 سرفه هایم صدای خرده شیشه میدهد
چه کنم…
دلم شکسته…




یک پاکت سیگار…
شراب به مقدار لازم…
یک دل پر…
اینجا شروع ماجراست…
انتهایش را خدا هم نمیداند…



عاشق نمیشوم
دلواپسم نباش
دستانی از تهی , پاهایی از ورم…
فکر مرا نکن؛
امروز بهترم….




چه سوال احمقانه ای در امتحاناتم است

جای خالی را پر کنید

من اگر بلد بودم جای خالی رو پر کنم اول جای خالی تو رو پر می کردم



شده تا حالا نصف شب از صدای تیک تاک ساعت دلت بگیره؟
خسته شی ازش؟
چیکارش میکنی میزنی داغونش میکنی؟
نامرد…………. من بعدتو
ازصدای نفس کشیدنم خسته ام!!!



در میزنند…

شاید “من” باشم…؛
سال هاست که به انتظار خود نشسته ام…!!!





خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند….!!





خیابان با من راه می آید
نیمکت با من مینشیند
سیگار با من هم نفس میشود
با من ساعت ها دلتنگ میشوند


اگه نظر ندید خیلی نامردید

نظرات 1 + ارسال نظر
fars4 پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:10 http://www.fars4.760.ir

8203605145بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

سلام دم شما گرم من پول می خوام چی کار وقتی 2 روز دیگه می میرمهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد