اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

مسخره است

ممنون از اون کسایی که من و از تنهایی در اوردند یکی کامنت گذاشته بود خیلی مسخره است  هم اینا هم وبلاگت

منم گفتم ایناهمش زندگیمه می بینی چه قدر زندگیم مسخره است؟؟؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
نیکی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:11 http://missniki.blogsky.com

طرف غلت کرده اینو گفته

سلام نیکی جون خودتو اذیت نکن عزیزم مرررررررررسی که سر زدی

یونس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:17 http://www.guardian.blogsky.com

سلام نوشین داداشی...بگو اون کیه تا بزنم سرو تهشو یکی کنم..تا دیگه از این غلطا نکنه...
***
مسخره خودشه...فلان فلان شده...

سلام داداش یونس خودتو اذیت نکن داداشی جونم
مرسی از حضورت

افسانه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:18 http://gtale.blogsky.com


به گوش خـدا برسانید... آدم این حوا ســالهاست که رفــتـه است، این حوای تنــها را
برگردانید پیـــش خودش... بهشــتش را نمی خواهم، به جهــنــمش هم راضی ام.




اصن بهشت و جهنم و بی خیال فقط از این دنیا ی لعنی برم
مرسی که سر زدی

معصومه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:01 http://www.kolbeyekhamusham.blogfa.com

با اسم خدایا بلینکی ممنون میشم

چشم عزیزم حتما

سمیه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:23

نمیدونستم که انقدر بی جنبه ای خانوم !!! واقعا بی جنبه ای
این پست مزخرفو گذاشتی که چی بشه دلت اروم بگیره هااااااااااااااااا
آخر حرف حقیقت تلخ است

سلام خانومی نمی دونستم بر می گردی به هر حال ممنون نه من کلا حرف های دلمو می نویسم باور نداری برو پستای قبلیمو ببین این قدر پستم مزخرفه؟؟؟؟باشه دیگه دلنوشته نمی زارم بله حقیقت همیشه تلخه
می شه یه نشونی از خودت بزاری دوس دارم باهات آشنا بشم

سمیه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

واقعا می خوای باهام اشنا بشی یه چیز از خودم من هم سن توام یعنی اسم منو یه جا ندیدی

عزیزم یه آدرسی چیزی بده باهم بیشتر آشنا بشیم

سمیه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:21

ادرس گه ندارم بدم چیکارکنم؟؟؟

سمیه جان این جوری سخته بیا یه جا با هم چت کنیم به فارسی چیک چت رو سرچ کن بعدم بیا توش به اسم خودت منو با اسم خودم میام بدو بیا

سمیه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

نه من اهل این کارانیستم تا فردا بااااااااااااااااااااای

باشه هر جور دوس داری ولی من نیستم عزیزم من فقط پنج شنبه جمعه ها میام یه میل درست کن برای خودت خوب نیس این جوری به خدا بای

سمیه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:04

سلام وقتی به صفحات قبلی بر می گردم میبینم خیلی ها دوست دارن ولی منو هیچکی دوست نداره انقد بده هیچکی تحویلت نگیره از بس هیچکی بهم اهمیت نمیده که افسرده گی گرفتم هیییییییییییی دنیا دیگه واقعا خسته شدم نوشین جون
دارم باهات درد و دل میکنم ولی تو که نیستی چه فایده تو که حداقل یه وب داری هر چی هم دوست داری می نویسی و خودتو خالی میکنی
منه بیچاره رو نگاه کن که جز تو کسی رو ندارم که بهش بگم دوست ولی حیف...
همه ی دوستام انقدر خودخاه اند اصلا نمیشه بهشون اعتماد کرد
راستی شاید با هزار تا خواهش و تمنا از برادرم بتونم یه وب واسه خودم بسازم
این روزا خیلی هوس وب کردم ولی حیف این خانواده هم یه دردسره دیگه چیکار کنم تو بگو نوشین لااقل تو بهم اهمیت بده
دوست دارم .نوشین عزیزم انشا اله تو زندگی ات موفق و موید باشی ...

بای

سلام عزیز دلم آخه چرا این جوری می کنی با خودت ها؟؟؟؟یه وب درس کن شمارمو بهت بدم باهم در تماس باشیم می خوام بشینم تا صب باهات حرف بزنم تو بهترین دوستمی سمیه جونم غصه نخور وگرنه می شی مثه من

سمیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:52

سلام ..
داداشم گفت برام وب نمی سازه چیکار کنم
هی بهش میگم نمیکنه خواهرمم همین طور ...
من موندم چیکار کنم
راستی از اینترنت هم هیچی نمی دونم فقط می تونم بهت نظر بدددددم
حتی نمیتونم یه ایمیل واس خودم بسازززززم راستی پنج شنبه خیلی منتظرت بودم جمعه هم نبدی که ولی دیر جواب میدی؟؟
ممنونم از این که دوست خوب و گلی مثل تو نصیبم شد خدایا ازت ممنونم عزیزم دوست دارم الهی من فدات بشم دورت بگردم و همین دیگه کار نداری بای
و تو گفتی شماره میدی شماره چی ؟؟ عزیزم ولی من خجالت میکشم باهات حرف بزن آخه من خیلی خجالتی ام ببین الان هم لپام قرمز شد عزیزم خیلی گلی
تا بعد..

سلام عجیجم خدانکنه این حرفا چیه چرا خجالت می کشی خوب؟؟؟؟ سمیه جونم گوشی داری؟؟؟؟
برای وبلاگم برا این برات نمی سازن چون می ترسی به سر نوشت من دچار شی خوبه که از اینترنت چیزی نمی دونی سعی هم نکن چیی یاد بگیری خوب دیگه

سمیه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

سلاااااااااااااااااام ننننننننننووووووووووششششششششششییییییننننننن
کجایییییییییییییی؟/؟ چرا نمیاییییییی دلم تنگه برات
عجیج کم پیدایی
حتما مدرسه داری مگ نه
راستش من خیلی درس دارم ولی هیچی نمیخونم تازگیا تنبل شدم چرا نمیایییییییی
حتما تا پنجشنبه صبر باید کنم راستی نوروز که هستی؟؟
پیشاپیش پیش پیشی پیشیییییییی نوروز یا سال نو مبارککککککککک ILoveyou

وای چرا می زنی خوب درگیر بودم هوارتا دیگه تغطیلم سمیه این هفته نمی رم مدرسه چون مدرسه مون در خدمت مسافراست چرا درس نمی خونی عه سمیه ی من باید نمره هاش 20 که هیچی21 باشه بله دیگه هستم عزیز دلم
عید تو هم مبارک
عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد