اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

سلام من اومدم......

سلام عزیزانم ببخشید دیگر توانستیم بیاییم زود ُزود این ایام را به شما و خانواده ی گرامی تان تسلیت عرض می کنیم  

نمی دانیم چرا همه چی یهو با هم شد  یه چند روزی از سرمن دود بلند می شد  گوشمان هم سوت می کشید از دست این همه گرفتاری  

دیگر آن قدر اشک ریختیم آن قدر ناله کردیم که پدرمان دلش به رحم آمد ما را اورد کافی نت به وبلاگ مان سر بزنیم خلاصه که من این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود از این مریضی کوفتی گرفته تا ای امتحانات میان ترم و ترم واز این جور حرفا .به پدرمان عرض نمودیم: پدر جان بنده اینرنت می خواهم فرمود چیز دیگری میل ندارید؟؟؟ 

فرمودیم: چدر جان چرا من را عذاب می دهید بنده اینترنت می خواهم 

فرمودند: من که پولم از پارو بالا نمی رود بیاییم ۲۰۰ هزار تومان خرج کنیم که چه؟ دخترمان اینترنت می خواهد خوب نخواهد 

خلاصه جانم برایتان بگوید که بنده دارم پول جمع می کنم که اگر خدا بخواهد تا ماه آینده به یک نون و نوایی برسیم دعا بفرمایید امتحان میان ترممان را با نمرات بالا  قبول بشیوم که خدا بخواهد ما هم اینترنت دار شویم اگر راهی بلد هستید که می توانیم مخ پدر مان را بزنیم به ما بگویید خوش حال می شویم التماس دعا داریم شاد باشید و پیروز

نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 http://hengameharjomand.blogsky.com

همان درست را بخون تا پدر گرامی نرم بشه بیتره هم به نفع تو هست وهم دل پدرجان شاد میشود

پس وبلاگم و چی کار کنم هنگامه جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنگامه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 http://hengameharjomand.blogsky.com

وای نوشین جان الهی قربون اون صداقتت برم من

خداااااااااااااااااااااااا نکنه زبونت و گاز بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد