اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

ضدحال

تو رو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نظررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربدید 

ادامه واستون اس ام اس ضد حال گذاشتم

تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند ؛ نفس که میدهی لهت میکنند…
::
::
شب ها از طرف من وجدانت را ببوس، البته اگر بیدار بود…
::
::
کاش همه می فهمیدند که دل بستن به کلاغی که دل دارد، بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر زیبا دارد…
::
::
عمری تلف میکنیم برای کسانی که ارزش ثانیه ای را هم ندارند…
::
::
باید به بعضیا بگی : این شماره ی پینوکیوست زنگ بزن ببین چطوری آدم شده، شاید تو هم آدم بشی…
::
::
این جمله ی “دوستت دارم” ، سلام و احوالپرسی نیست که به هرکی میرسی میگی…
::
::
با من بودی ولی معنی با تو بودن رو کس دیگه ای فهمید !
::
::
فلانی نردبان هوسش را برداشت و از اینجا رفت چون میدانست با این چیزها قدش به عشق نمیرسد ، عشق بال میخواهد که او نداشت !
::
::
یه بیماریه مادرزادیه لاعلاج داریم :
“هرکی رو میبینیم فکر میکنیم آدمه”
::
::
نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی …
می خواهم امروز را زندگی کنم …
خواستی باش … نخواستی نباش …
::
::
نگذاریم هرکسی از راه رسید با ساز دلمون تمرین نوازندگی کنه …
::
::
محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم …
احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی …
::
::
گاهی احساس میکنی که اگه وقت بذاری و به یه سیب زمینی پخته عشق بورزی بیشتر جواب میده تا به بعضی آدما …
::
::
نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !
::
::
چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند نه هر روز یک نفر را !
::
::
قشنگیه لیاقت اینه که همه نمیتونن داشته باشن !
::
::
حس میکنم باید کارگردان میشدم …
هرکسی به من میرسد بازیگر است …
::
::
بهت نمیگم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند !
::
::
یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه … اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !!!
::
::
بعضی ها “یار” نیستن ، “بارن” …
با رفتنشون آدم سبک میشه …
::
::
شک کرده بودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !
::
::
التماس مال دیروز بود ، مال وقتی بود که ساده بودم …
الان میخوای بری ؟
هـــــــــیـــــــــس !
فقط خداحافظ …
::
::
اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ …
حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید …
::
::
این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند، همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض !
همراه را عرض میکنم …
::
::
برای بعضی ها نباید خودت باشی !
باید یکی باشی ، شبیه خودش …
::
::
به احترام رفتنت ، کلاهی که بر سرم گذاشته ای را بر میدارم …
::
::
براى آدم نابینا ، شیشه و الماس یکیه …
اگه کسى قدرتو رو ندونست ، فکر نکن تو شیشه اى اون نابیناست…

نظرات 7 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:37 http://guardian.blogsky.com

سلام نازنین...
(این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند، همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض !
همراه را عرض میکنم …)
با این یکی خییلی موافقم..همش خوب بود...

ممنون که سر زدی

خودم پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

با این که خودم اینا روگذاشتم تو وبلاگم ولی وقت نکرده بودم همه شو بخونم الان که دارم فک می کنم می بینم چه قدر آدم های بی معرفت وبی مرام تو دنیا زیادن

ترانه جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:39 http://raze-gha3dak.blogsky.com



قالبت مشکل داره یا من باهاش مشکل دارم؟؟؟؟



خداچرا اینجوریه؟؟؟؟

همه چی قاطی پاتیه

باور کن مشکل از منه!!!!!

سعی می کنم عوضش کنم

نیکی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

خیلی دوست دارم عزیزم مرسی که بهم سر میزنی

ببین کی اومده...

سلام نیکی جونم چه عجب از این ورا خوبی؟

عاشقتم

هنگامه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:48

هولوپوس شومبولو سوس این پیام هم هیچ ارزشی نداره فقط لبهای شمارو جمع و جور میکنه

یونس پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:07 http://guardian.blogsky.com

زنده باد اشک توفانی...

ممنون که سر می زنی قالب جدیدم قشنگه؟

مرتضی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:36

عالی بود دست گلت درد نکنه فدات

مرسی سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد