اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

تنهایی

زیاد نیس ولی دوستش دارم...

باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب…
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
من آن مجنون تنهای غریبم / که از سهم دودستت بی نصیبم

به دل گفتم که روزی خواهی امد / ولی دل میداند اورا می فریبم

:::::::::::::::::::::::::::::::::::


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما
همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
دگر تـــــــنها نیستم!!!
مدتی ست با تـــــو
در خودم…
زندگی میکنم…


:::::::::::::::::::::::::::::::::::
ازطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن
تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
گاهی آدمهای تنها؛خیلی خوش شانس هستند، چون کسی را ندارند تا از دست بدهند .. !!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::


تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن حتی سایه ات ، که جاهای تاریک تنهات می ذاره…
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب…
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
من آن مجنون تنهای غریبم / که از سهم دودستت بی نصیبم

به دل گفتم که روزی خواهی امد / ولی دل میداند اورا می فریبم

نظرات 3 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:37 http://guardian.blogsky.com

هنگامه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:50

عه عه یو نس اینجاهم زبون نداره بیا دو تایی خفش کنیم

موافقی

محمدرضا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:56

sakhte

KHEILY

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد