اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس باحال

از دستش ندید خیلی قشنگه 

 

شاد بودنت را در کف دستانم مینویسم تا وقت دعا اولین خوسته ام از پروردگار باشد


1


همیشه سخت ها را می خواهیم؛
پر رنگها را می بینیم؛
و صداهای بلند را می شنویم...
غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند؛!
بی رنگ می مانند؛!
وبی صدا می روند...!


1

زندگی رقص واژگان است:
یکی به جرم تفاوت تنهاست
یکی به جرم تنهایی متفاوت...


1

زندگی سزای کسی ست که به شکم مادرش لگد میزند!!!!!!!!


1

به شخصیت خود بیشتر از آبِرویتان اهمیت دهید ...
زیرا شخصیتِ شما جوهرِ وجود شما
و آبرویتان ....
تصورات دیگران نسبت به شما است !!!


1

باورم نیست که آن ساده تر از آب مرا آتش زد....


1

حالا فهمیدم چرا ترکم کرد و رفت
من میخواستم مالک دلش باشم
اما او .... فقط یک مستاجر میخواست


1

دل آرام را بی تاب میکنی!دل بی تاب را آرام
آخرش نگفتی:تو،دردی یادرمان؟


1

یافــــــــــتم ................ یافــــتم ...............
.
.
بالاترین سرعت تو دنیا سرعت نور نیست !!!!

سرعت رنگ عوض کردن آدماست.....
1
انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد ؛دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است.


عاشقانه


گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفرباشد



عاشقانه


تواین دنیا به هرکی تکیه کردم،جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید.



عاشقانه


از “ماندن” که چیزی نمیدانی
لااقل
درست ” رفتن” را یاد بگیر . . .



عاشقانه


وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .



عاشقانه


هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی


عاشقانه


گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …



عاشقانه


بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !
اما …
از چشـــــم هایشان معلوم است ؛
که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،
گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …



عاشقانه


دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد
آنقدر که یادم نرود
به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .



عاشقانه


گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی . . .



عاشقانه


دقت کردین مامان یا بابات میان کنارت ، وقتی داری با کامپیوتر کار میکنی اینجوری میشی؟؟
(`-`) (._. ) (• - •) ( ._.) ( ' -') ... :-"
بعد سعی میکنی همه چی عادی باشه ! :))
نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:19 http://raze-gha3dak.blogsky.com


زدم لایکو واسه آخری!

محمدرضا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:37 http://www.o2heart.blogfa.com

سلام مرسی که سر زدی وب شما هم قشنگه ولی در کل اگه از وبم خوشتون اومده قابل شما رو نداره

محمد رضا جان ممنون که منو از تنهایی در اوردی

هنگامه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:14 http://hengameharjomand.blogsky.com/

آنقدر فریاد هایم را سکوت کردم که اگر به چشمانم بنگرید ....کر میشوید

هنگامه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

سلام عزیزم حالت بهتره گلکم ...نگرانت بودم

عزیزم نکنه واسه من نگران بشی ها مرسی که به من سر می زنی نگران نباش خوفم

هنگامه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33

کامنت من کو

ببخشید عزیزم برای درس و مشق هام نمی تونم غیر از روز های تعطیل بیام پای اینترنت یعنی اگه بخوام هم نمی تونم چون مامانم کله مو می کنه

هنگامه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

لبخند میزنم به زندگی ...اگر چه بد جوری سر کارمان گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد