اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

سلام

دوستان گرامی کمک کمک 

 

 

یه معلمایی گیرمون افتاده که نگو  من موندم  چه جوری معلم عربی پارسالمون اومده شده  معلم آمادگی دفاعی !!!!!!!!!!!! 

 

یا من دیوونه شدم یا اون    جاتون خالی رفتم خونه دوستم(زهرا) که مثلا باهم بشینیم  پاور پینت درست کنیم  آقا نشستیم پشت سیستم  این زهرا هی می گفت منم هی می خندیدم  مگه ول کن  بود بعد 2 ساعت تایپ کردن حروف مزخرف زبان انگلیسی به این نتیجه رسیدیم که ما نمی تونیم پیش هم باشیم و کار کنیم 

 

حالا می گید من چی کار کنم ای وایی ؟؟؟ 

معلم ها کم بودن یه مدیر و ناظم ......... اومدن تو مدرسه  به تمام زندیگیمون گیر می دن بماند که دم در کیف ها مون و می گردن 

 

اون وقت مدیره اومده سر صف داره می گه ما 20 ساله با همین روش داریم خودمون رو پیش می بریم  اصلا مدرسه نمی ریم که می ریم زندان  یعنی هیچ تفاوتی با زندان نداره!! 

دوستون دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar jooon جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 http://www.forum.98ia.com/member176466.html

اههههههههه به معلم عربی
خدا بهت صبر بده که دوباره میخوایی سر دفاعی تحملش کنی
میگم تو زندون راهنمایی بهت خوش بگذره
خودت که اخر راه حل پیدا کردی ناقلا

آره ولی مچمون و گرفتن بالا خره بدبختمون کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد