اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

لعنت به تو دنیا


سرنوشت گند تر از این.... مگه می شه 

 

توی خونه هیچ دل خوشی نداری به جز گریه کردن، وقتی شب می شه .....

سرنوشت گند تر از این.... مگه می شه

توی خونه هیچ دل خوشی نداری به جز گریه کردن، وقتی شب می شه یهو می زنی زیر گریه که چی؟ من چه قدر بد بختم ، صبح با چشم های ورم کرده که 1 بادنجون اضافی هم زیرش سبز شده از خواب بلند میشی، خودتو که جلو ی آیینه می بینی اول می خندی بعد یهو می زنی زیر گریه وقتی اشکات و تو آیینه می بینی گریه ات شدت پیدا می کنه، از تو آشپز خونه صدا می رسونن:هوی صوبونه کوفت می کنی یا نه؟

نه که خیلی دل خوشی از این زمونه دارم ....هی تو هم بی احترامی کن...من که جرعت ندارم جلوت وایستم بگم با من درست صحبت کن دارم؟

داری اشکاتو پاک می کنی یهو یه سیلی میاد تو گوشت: مگه کری دارم با تو حرف می زنم

سرت و می ندازی پایین می ری تو اتاق درو که می بندی گریه را سر می دی

شب گریه روز گریه ،همش گریه ست،خیلی بده ......داری به این فکر می کنی که چرا بدبختی ها دور دنیا را می چرخه بعد صاف خراب می شه رو سرت....دنیای لعنتی

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01

6سال به پای عشق نشستن...اخرش شکستن...این درده/دوست عزیز شاید فردا یه جایی گره یه کاری فقط به دست تو وا میشه...خودتو نباز...فردایی هست____از طرف همدرد

آی هم درد چرا اسم نداری؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد