اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

جمله های تیکه دار

عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی، که عشق برایت این چنین است !و من می خندم …به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * *


قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …


* * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی، که عشق برایت این چنین است !و من می خندم …به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * *


قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …

* * * * * * * * * * * * * * * * *



زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تنگی نفست رو نندا ز گردن آلودگی هوا
دلت رو ببین ، کجا گیر کرده!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

ارزش دل قد یک مورچه است:
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام ، یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم ؛ مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم
بگه : "نرو!"
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم
بگه : صب کن منم باهات بیام، تنهانرو


* * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم .
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که …
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * *

داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی . . .
و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام !


* * * * * * * * * * * * * * * * *

زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش …
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی …

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه …
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی …

* * * * * * * * * * * * * * * * *

بنـــد دلـــم را
به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم
که هر جـــا رفتـی
دلــم را با خود ببری
غــــافل از اینکه
تو پـــا برهنـــه می روی
و بی خبــــر…

   

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

فکر میکردم تو همدردی!
ولی نه!
تو هم دردی


همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن...... من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

گریه" تر "میکنه
باید مهربان "تر" میشدی
گناه نامهربانیت به گردن گریه نینداز

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه.

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

نشسته ام....
_ کجا؟
...کنار همان چاهی که تو برایم کندی... .
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

این بار تو بگو
دوستت دارم
آسمان را گفته ام به زمین نیاید

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا ... برای کسی که آدم نیست

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

زنگ زدند؛ رفتگر محله بود. گفت: ((آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم.)) عکس تو بود.

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘


سیگارت را با او روشن کن تکلیفت رو با من

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت....بس که مرا خر فرض کردی!!!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

جلو کوه داد بزنی محبت بر میگرد محبت!
تو از سنگم کمتری؟؟

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

نظرات 2 + ارسال نظر
azadeh یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

hamey neveshte hat khob bud. kash az in ha dars begiran

هنگامه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:31 http://hengameharjomand.blogsky.com/

بعصی هاش واقعیت های تلخی بود

همین طوره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد