اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اشک طوفانی

همه چی از همه جا

اس ام اس عشقی

مساحت خلوتم را پر کن، عمودی یا افقی فرقی نمیکند، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست!

.

.

.

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست / با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

مساحت خلوتم را پر کن، عمودی یا افقی فرقی نمیکند، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست!

.

.

.

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست / با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

.

.

.

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام . . .

.

.

.

نقش چشمان خمارت،چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت، چه لمیدن دارد / آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

.

.

.

میگن دوره اربابی تموم شده... پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

.

.

.

انیشتن میگه:وقتى از رفیقت هیچ خبرى نیست خوشحال باش چون حتمآ حالش خوبه و همه چیزش روبراست که از یادش رفتى ...

.

.

.

به این مدت ز دل دارم گلایه
ز دلدارم که دائم میزند اتش به لانه
به اتش افروختنش شکی ندارم
ولیکن ان بداند که دگر شاکی ندارد

.

.

.

از طرف اونی که تنهاست،تنها اومده،تنها میره،تنهاش میذارن، اما تنهات نمیذاره..

.

.

.

قسم به عشقمون قسم
همش برات دلواپسم
قرار نبود اینجوری شه
یهو بشی همه کسم
راستی چی شد؟
چجوری شد،
اینجوری عاشقت شدم؟
شاید میگم تقصیر توست
تا کم شه از جرم خودم

.

.

.

عـــــــــــشـــــــــــــــق
تنها کلمه ای که نمیشه توصیف کرد

.

.

.

" می " ، پست و حرامست ولی تا که خورد! آنگه به چه مقدار و دگر با که خورد! ما مست نکردیم به جز با مردان، با لوطی و بامطرب و با همدردان! گفتم بنویسم که به یادت هستم،تا کور شوند اول وآخر
نامردان.

.

.

.

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند

.

.

.

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن ! از زاویه تو ... آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

.

.

.

عشق فراموش کردن نیست ،بخشیدن است
گوش کردن نیست ، درک کردن است
دیدن نیست ، احساس کردن است
جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است
حتی تنها . . .

.

.

.

آدم حسود عاشق نیست ..
اما آدم عاشق حسود است

.

.

.

نمیدانم نمیدانی که وابستست به تو جونم هر آنقدر که تو دوستم داری بدون من هم دوست دارم.

.

.

.

هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد.گمانم از جنس بی نهایتی...

.

.

.

سخــت است ببـــآزی
تمــآمـِ احـسآسِ پآکــَت را
و هنــــوز نفهمـیده بآشی
اصلــــا دوستـــَت دآشــت ؟؟؟!!! :(((

.

.

.

پیداست هنوز شقایق نشدی
زندانی زندان دقایق نشدی
وقتی که مرا از دل خود می رانی
یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی
زرد است که لبریز حقایق شده است
است که با درد موافق شده است تلخ
عاشق نشدی وگر نه می فهمیدی
پاییز بهاریست که عاشق شده است

.

.

.

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی، به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است!

.

.

.

احساس تو...
طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است...
هروقت که در هوای تو میچرخم...
انگار نفس کشیدنم اسان است...!!!!!!

.

.

.

مگر قلب من بت بود...
که خدا تورا برای شکستنش فرستاد!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی

.

.

.

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

.

.

.

دلم برایت تنگ شده است!
دیگه از روزه گرفتنت خسته شده ام
کی افطارت فرا میرسد...

.

.

.

خوابهایم بوی تن تورامیدهند! نکندآن دورترهانیمه شب درآغوشم میگیری...!

.

.

.

اینروزهاحسی دارم آمیخته بادلتنگی, بازوانی میخواهم که تنگ در برم بگیرد, امانه هربازوانی! تنهاحصارآغوش تو...

.

.

.

هوانیستم, اماهمیشه چشم به آسمان دارم, حال عجیبی ست دیدن همان آسمان که شاید تودقایقی پیش به آن نگاه کردی...

.

.

.

خیلی وقت بود همه جا برام مثل زندان بود ولی تو سند گذاشتی درم آوردی
ممنونم ازت

.

.

.

این که نگات نمیکنم
یعنی گرفتار توام
رفتن همه
ولی نترس
من که طرفدار توام

.

.

.

دوستت دارم
با هزاران واژه
روی تک دفتر عشق
ب امید آنکه
تو بخوانی روزی
دفتر شعر مرا

.

.

.

نگاه تو آهوی گریز پایی است
که میدود در دشت متروک چشمانم

.

.

.

باورکن هنوز درون غارها
برای شکار سنگ تیز میکردیم
اگر عشقی در میان نبود

.

.

.

میدونی غربت یعنی چی؟
یعنی میان این همه چشم و ابرو، میان این همه نگاه، چند وقت نتونی اون چشم و اون نگاهی که براش جون می‌دادی و وقتی می‌دیدی دیگه از خودت اختیاری نداشتی رو ببینی...!

.

.

.

برگشتنت
همانقدر محال است
که خیال میکردم رفتنت

.

.

.

درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی …

.

.

.

بعضی وقتا دوست داری عشقت کنارت باشه ...
محکم بغلت کنه و بذاره که ب تمام وجودت اشک بریزی بعد اروم تو گوشت بگه " دیوونه من که باهاتم"

.

.

.

دقایقی توی زندگیت هست که اونقدر دلت برای عشقت تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویاهات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی با تمام وجودت بغلش کنی و بهش بگی دوستت دارم..

.

.

.

شرط دل دادن دل گرفتن است وگرنه یکی بیدل میشود و دیگری دودل.

.

.

.

دلم نم نم باران میخواهد...
خوشبحالت اسمون چه بی ادعا خودتو خالی میکنی...

.

.

.

کرم زشت بود پیله بست پروانه شد , زیبا شد رفت حکایت توست که با من اوج گرفتی و شدی مال دیگری!

.

.

.

پرواز پرندگان را با حسرت می نگرم چون برای دیدن تو پر پرواز ندارم

.

.

.

نیست نیست نیست گشتم نیست به خدا نیست مثل تو تو دنیا نیست

.

.

.

میدونی غربت یعنی چی؟؟؟ یعنی ندیدن نگاهی که دوسش داری

.

.

.

وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست پس به وسعت ناگفته ها به یادتم...

.

.

.

خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .

.

.

.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.

.

.

در خلوت من نگاه سبزت جاریست/ این قسمت بی تو بودنم اجباریست

.

.

.

وقت رفتن مرا به خدا نسپارد..نمیدانم خدا را فراموش کرده بود یا مرا ؟

.

.

.

در اغوشم که میگیری انقدر ارام میشوم که یادم میره باید نفس بکشم

.

.

.

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست

.

.

.

آبی بودنت حجم چشمانم را پر کرده است..، زیبایی چشمان من انعکاس توست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد